Eva Hendrickx, an ambitious young journalist working as part of television legend Herman Verbeeck’s team, is determined to cover a story about riots in the suburbs of Brussels. She meets Lahbib, a Moroccan with a dark past who is her guide to his complex and brutal world. But Herman sees a way to exploit Eva's story in the ever-competitive media game.