Michele is 13 and lives in a quiet seaside town with his mother. At school he is neither popular, nor athletic, nor a particularly brilliant student. But this matters little to Michele whose only wish is to be noticed by his classmate Stella, the girl of his dreams and object of all his attention. But she does not seem to know he exists. He feels invisible to her. Ironically, one fateful evening, at a costume party where Michele is once again harassed by the class bullies, he discovers that he does in fact possess the power to become invisible. Michele’s subsequent discovery that his family and his background are not what they seem will transform the monotony of his daily routine into the adventure of a lifetime.