When a group of orphaned children are forced to move from their home in London, caretakers Eve and Jean bring everyone to the desolate and eerie British countryside. 40 years after Arthur Kipps left, this supernatural horror film introduces this new group to the now abandoned Eel Marsh House; an odd but seemingly safe location. It isn't long before Eve starts to sense that this house is not what it appears to be as the children in her care begin to disappear.