A large house in the countryside. Solange, in her sixties, her three daughters Agathe, Marie and Lucie, and her 14-year-old granddaughter, Zouzou, get together for a few days. It's an opportunity for Solange to tell them some great news: she's got a new man in her life. About time! So, does sexuality get mentioned? Or is it like politics, and not a word is said?