17 year-old Sangaile is fascinated by stunt planes. Afraid of heights, she has never dared to even enter in one of the cockpits. At a summer aeronautical show, nearby her parents' lakeside villa, she meets Auste, a local girl of her age, who unlike Sangaile, lives her life to the full with creativity and dare. As the two girls become lovers, Sangaile allows Auste to discover her most intimate secret, and finds in her teenage love the only person to truly encourage her in flying.