Victoria, a young Spanish woman, dances through the Berlin scene with abandon. She meets four mates outside a club who introduce themselves as Sonne, Boxer, Blinker and Fuß. They quickly get chatting. Sonne and Victoria take a fancy to each other and slip away from the group at the first opportunity. But their tender flirting is rudely interrupted by the others because, for these pals, the night is far from over. To settle an old debt they have to pull off a dodgy deal. And because one of them is too drunk, they decide that Victoria, of all people, should take over the role of driver. What began as a game suddenly becomes deadly serious. Working from his own script, actor and director Sebastian Schipper tells the story of a breathless night on the streets of the metropolis. The camera seamlessly intertwines the passing of time and numerous locations, placing the audience right in the centre of the action. Alongside the audacious gang, we gaze out across the city from tower block roofs, saunter along deserted pavements and hide out in secluded courtyards as apparently random events coalesce into a dramatic tour de force.