Rob Krikke (33) has Down’s syndrome and is an actor with a theatre company. Since his sister died in an accident, that event won’t let go of Rob anymore. A decision is taken to make a play about her death. Documentary maker Didderiëns follows this process closely, shunning neither poetry nor confrontation.