Nineteen brides, scattered over four continents, run off on their wedding day. Dressed up in their wedding gowns they cross cities, industrial estates, inhospitable rocky outcrops, huge fields. Why? All attempts to explain this from different cultural backgrounds only served to increase the puzzle.