Maurice 17 years is a homeless boy in Brooklyn. One day he enters in the BIZARRE the trendy bar / club. Very quickly he’s « adopt » and become the « mascot » of the club. Then everyone will love Maurice. And everyone will want to be loved by Maurice. But Maurice does not love anyone He will never love anyone anymore….