A child throws stones at the moon. They say the sun has gone and will only return when anxiety has disappeared. Until then, the stars are there to offer comfort. So the child counts the stars in the night’s endless expanse on the slopes of the Algerian Atlas mountains. Aness, the child, is the companion of Lamine, a young man on the run. Both are being pursued by nameless people carrying arms. Who are these criminals? Why must the two of them hide and sleep at night with weapons in their hands? Is the child merely a figment of Lamine’s imagination? A desire made flesh?