Gabi Kovanda, supermarket employee, leads an ordinary life between family and job, between single-family home and local food store. One day when Gabi comes home from work something happens that changes her life in a single moment. It isn’t visible, it makes no sound, and yet it strikes her like a bolt from the sky – an encounter with God. A person is snubbed by their own existence. Without external cause, without hardship. How do you cope with it? And how do your surroundings cope with it?