The film draws on a purely observational mode. It takes note of the workshop and its equipment, the peeling posters on the walls showing how long people have been working here. The sounds of work blend into the noise of the radio and the conversations in the background. The camera’s concentrated, patient gaze corresponds to the handwork being carried out.