Serap, a young woman whose mother is no longer around, works in a textile factory in Istanbul. She longs for her father, a lorry driver, to finally make good on his promise and rent a flat for the two of them. In the meantime, she lives with her sister and her husband. She does everything she can to make sure her wish comes true, saving her wages for her father and allowing herself nothing. Her stubborn perseverance almost reverses the standard parent-child relationship. The daughter is the one who cares and provides, looking after her father and giving him money. She chooses to ignore the fact that he always comes up with new excuses and lies and rejects the more realistic picture that her sister paints of him.