The women from the Tel Aviv hotline for refugees and immigrants work around the clock. They look after the rights of people without papers, give legal advice, go to government offices on their behalf and do public relations for their cause. The camera catapults us right into the midst of the action. Before an enraged crowd, a woman activist calls for the refugees from Sudan and Eritrea brought to Sinai by Egyptian traffickers and now stranded in Israel to be given residence permits. She is met with vehement resistance and is verbally and nearly physically attacked.