You’ve heard this one before, a land surveyor named K arrives in a distant village and becomes ensnared in the nearby castle’s procedural machinations. Yet this time round, things are different. As K traverses the vast Inner Mongolian plain, there’s no castle on the horizon and his arrival in the village is merely an abrupt awakening on a sunny afternoon. His two leather-clad assistants are hardly as alike as snakes, and Jeremiah, not Artur is to be their name.