Life in Kampala today could be pretty OK for Abel, if he weren’t a young man without prospects, with a father who drives a boda boda and keeps urging him to make start making a living for himself. Boda bodas (from “border-to-border”) are motorcycle taxis sometimes also used to carry goods. Abel is a young drifter whose existence is put to the test when an accident stops his father from being able to drive. All of a sudden, he gains full access to this freedom-representing vehicle.