When Hans looks back over his life, he can certainly say he has a good one! He has seen the world, loved his wife, and yes, two or three things didn’t really go according to plan, but one needn’t dwell on that. And now? Two years ago his wife passed away, he struggles to get out of bed in the morning, and his beloved dog Miller didn’t come back from a visit to the vet’s. Hans is tired. He just doesn’t have it in him to go on. He wants to die. Not that he can talk about that, unless it’s with his best friend Willi. He trusts him, thinks of him as an ally who should help him in executing his plan. Willi, a real friend, who’ll keep his world ‘til the last.