Tulsa, Oklahoma is a city in the midst of the USA’s Bible Belt with almost 400,000 inhabitants, over 4,000 churches and just one gay and lesbian youth centre. This is the meeting place for Larissa, Ben, D and other youths who, because of their decision to live gay, lesbian and transgender lives, are either not accepted or, on the contrary, have received strong support from their families and unconditional love.