There is Blixa Bargeld, skinny as a rake, getting people drunk in the bar ‘Risiko’, and an earnest-looking Nick Cave collecting ‘German Gothic’ on a wall of his room in a Berlin flat. Cool Gudrun Gut stands outside ‘Dschungel’ counting the number of clubs you can go to at two in the morning, and ‘Tödliche Doris’ sings at a most inhospitable Potsdamer Platz. And somewhere in between the Wall and firewalls, the old buildings and the new, Mania D and Westbam, is Mark Reeder from Manchester.