Daniel, a 25-year-old student of literature, lies in the bath. Off-screen we hear his voice: ‘Although I’ve never been with either a boy or a girl, I can’t say my life lacks love.’ But what is it like for a young man who loves boys; a man who, unable to ever fulfil his desire, either has to content himself with sexual fantasies or use medication to suppress his feelings? This film accompanies Daniel in his struggle to accept himself, and his desperate search for a partner.