Young, eccentric Ukrainian artist Fedor Alexandrovich was just four years old when the Chernobyl disaster struck, but the event had a profound effect on him. In seeking to learn more about what happened at the nuclear plant, Fedor becomes fascinated with the Duga-a massive, Soviet-constructed radio antenna near the Chernobyl site that remains shrouded in mystery.