Jay is a lovelorn 17-year-old Scottish aristocrat who travels to the American West at the close of the nineteenth century to track down his former lover. Confronted with the harsh realities of the frontier, he falls in with a rough and mysterious traveler named Silas, who soon discovers that the focus of Jay’s affection has a price on her head.