Following a devastating poker loss, Fekete Levesfinds himself in a bad need of money to repay his debt. The prodigal son of a powerful mafia boss, he gets a scoop about a money van journeying through the countryside. His only chance is to recruit an amateur team for the big job – and so he joins forces with a group of mental patients, led by his long-lost friend Erik. The unlikely company manages to ambush the van and get the cash, but soon they have to face the vengeance of the mob.