The "trattoria" of Nora and Otello soon became their home and office, to the point that cinema producers ended up calling directly on the restaurant's phone line in order to get in contact with them. In the years to come among those very tables they would conceive and write down some of the most beautiful pages of that season of cinema that spawned "Neo-realism" and subsequently the "Commedia all'italiana". Even nowadays, many of the key players of that season along with the new generation of actors and directors still meet there every wednesday evening to discuss cinema while dining and playing cards.