Guia is 30 years old, she works in a prestigious international fashion magazine, she drives a convertible, she travels by private jet and lives between Milan and Paris. She has everything, or at least she thought she had it all, until she finds herself in a remote village in Apulia where she bumps into Renzo, a handsome local farmer. She understands that the only thing that is missing is love, the real one. And when happiness is a step away from her, she does not know how to get there.