The comedy Staying Alive is about Marianne (34) who discovers out of the blue that her boyfriend Håkon is having an affair with Frida, a young colleague who makes waffles at work every Friday.Supported by her best friend's revenge tips and wisdom, Marianne stumbles into her new life where she eventually discovers that coziness is overrated, having fun is what matters.