In mid–winter the German illusionist Dirk Ohm (August Diehl) arrives in the small town of Grong, a place ridden by the disappearance of a young local woman – Maria (Sara Hjort Ditlevsen). Dirk soon finds himself searching for Maria side by side with the villagers; and slowly he falls in love with the missing woman.