Four swimmers/water polo players find themselves hitting rock bottom after losing a match. The become so desperate that they even find themselves living at the bottom of their emptied pool. To save their "dignity" they start a questionable business "Husband to rent" fixing home items for local housewives. But as time will show the household items are not the only things they end up repairing.