Every day Ana, Sloba and Bojan put their lives at great risk, simply by going to work. Their jobs are in or next to the national television building in Belgrade, which because of the war has become a strategic target for NATO bombings. All three force themselves to deal with the fear, in order to hold on to their ordinary lives. But “ordinary” has ceased to exist some time ago.