All About my Parents is a story of an adult man, who ends up at a shrink’s office, and on his couch tells about his childhood and early youth. It turns out that a mysterious kindergarten teacher is the key to understand our hero’s problem. He falls in love with her when he is 3. It wouldn’t be weird if it hadn’t been for the fact that his Mom fell in love with the same kindergarten teacher. Our film tells about that redoubled love, leading the audience through the world of adventures of a young boy whose Dad builds kites and Mom looks through the window with dreamy eyes. Psychotherapy of a grown-up hero helps him to understand the past and open to all that love for a kindergarten teacher brings here and now.