Jérémie, 34, wakes up in an apartment he doesn't know, next to a woman he doesn't know. She is Adna, a stunning Swedish woman who is as funny as she is sweet. Is this the beginning of a fairy tale? Not quite, since Jérémie is about to get married—to Antoine.