While visiting her parents, who have been living in Africa for a little while, the 27-year-old Géraldine must dive back into her childhood to come to terms with the old rivalries between her and her big sister, Alice, who tortured her when she was young. In Senegal, she discovers African spirit, magic, beliefs and customs and, slowly but surely, uses them to turn the tables on Alice.