Based upon the acclaimed comic book and directed by Matthew Vaughn (Kick Ass, X-Men: First Class), Kingsman: The Secret Service tells a story of a super-secret spy organization that recruits an unrefined, but promising street kid into the agency's ultra-competitive training program just as a global threat emerges from a twisted tech genius.