Pampa–Terminal is a saltpetre mine located in the Atacama Desert, Northern Chile, as well as being a home for its workers, executives and a few families.
There is also a hairdresser’s salon run by Alexandre Rivery – it is the place for union meetings. Alexander is an anarchist. In Pampa there are also guesthouses and taverns.