A man goes to visit an old friend living in an isolated, run-down manor house who admits to being frightened by strange paranormal activity: the mansion would seem to be haunted by his dead sister. Is he on the verge of going mad? Adapted from a novel by Edgar Allan Poe, this story is followed by four wonderfully macabre others that will leave chills running up and down your spine!