A young man in Romania becomes obsessed to make a movie with Hollywood actress Anne Hathaway after seeing her in The Dark Knight Rises. He tricks three Romanian actresses into thinking that he is a film director and shoots scenes from the movie that he wants to make with Anne in order to send them to her as proof of his filmmaking and acting skills, to convince her to come to Romania and play in his movie. The actresses are unaware of his goal towards Anne and think that they are making a genuine film. He records not only those scenes, but also the whole process of working with the actresses and his personal messages to Anne, going to shocking extremes in order to convince her that they are meant to change the world together. He is also playing the leading role in his scenes – the role of a guy obsessed with a fictional actress played by the real actresses – and the line between reality and fiction starts to blur, with both devastating consequences and unexpected revelations.