Gaby mustn't be left alone at night. But this is exactly what Vincent, her boyfriend, does, to test her love for him. She struggles against her natural instincts and quickly exhausts the patience of the local village guys. But this story contains another character: Nicolas, castle warden. Gaby decides to turn to this expert in loneliness for help. Even if it means leading him astray from his own cherished path.