In the sprawling megalopolis of Mumbai, Inspector Joshi searches desperately for his six-year-old daughter, Aruna, who one day, ten years ago, had not come home after school. By day, Joshi is a cog in the wheel of the apathetic police force; by night, he roams the backstreet dancing bars endlessly searching for his daughter. A shadowy figure appears to be everywhere Joshi goes but, despite numerous attempts to catch him, it remains elusive. Late at night, Joshi returns to his cramped apartment to face his broken wife.
Joshi and the other cops lead a raid on the brothel, but the pimps hide the children in a false ceiling. Joshi feels the presence of the shadowy figure.
Before the sunrise, Joshi must catch the elusive figure that destroys the lives of children.