Orion tells the story of Jimmy Ellis, an unknown singer with a voice the very twin of Elvis’. Plucked from obscurity, he was signed to Sun Records and given a outlandish fictional identity. The scheme exploded into cult success - and the “Elvis is alive” myth was born.