Stelios is the owner of a Jazz Club in Athens. A few years ago, through the help of his former associate Vassos, Stelios received a business loan from the Romanian in order to renovate his club. In 2010, the recession finds Stelios on the brink of bankruptcy unable to repay the loan. The Romanian meets with Stelios and gives him one day to come up with a solution. In a vortex of adultery, drug abuse, violence, guilt and self-deceit, Stelios has a few hours left to save his club, salvage his crumbling marriage, battle the mafia loan-sharks, baptize his employee’s kid and show up at school to receive his son’s report card as a responsible parent.