19-years old Victor is living with his father Alexander – a famous physician, who manage to maintain a good living standard for his son. Alexander is charming but he is getting old and Poli – his student who is in love with him, thinks that he is a very good party. Victor do not want to accept this relationship between his father and the girl in the same young age. One day the father is gone to a business trip. Unexpectedly, Poli decides to go with Victor to a family villa. The two cannot resist the temptation. Victor finds an instinctive way to make a revenge on his father. Alexander is not suspecting anything and keeps trying to carry out his own views on beauty upon their joint living. In vain – faith indends differently.