Mania Akbari. Mark Cousins. Two great and impassioned artists. She took exile in Great Britain, his home country. He dreams of Iran, the land she was forced to flee. Heirs of the Iranian poet and director Forough Farrokhzad (The House is Black, 1963), they engage in a dialogue using films for letters. The themes of exile, identity, the body and memory lie at the heart of the five video messages they exchange.