The main character is Micaela Ramazzotti, who grew up with two careless parents who, eventually, divorced. Her mother gets engaged again but with a woman and the discovery of homosexuality will gives her a peace of mind which enables her to be a better mother. Meanwhile, the daughter will get pregnant, an unwanted ...