A young magistrate moves to the south of Italy. She is flabbergasted by the violence, the cruelty, the killings that Mafia men project all round. Even youngsters are not spared. The bosses wives are as hard as nails, will not talk, will not betray their powerful husbands, but …could it be they have a soft spot for their own children? Removing custody of their offspring claiming danger, could it be a way to have them come round and cooperate?