He was a projectionist and lived with the joyful feeling that he was a part of the films he showed. She was a nurse and loved to dance in the evenings. She was in love with him... from a distance. This was 20 years ago. A lifetime ago. Prison and chance have finally brought them together again, to the rhythm of Ettore Scola’s "A Special Day". They are finishing their sentence working by day at the Jeanne d’Arc Boarding school under the scrutiny of Alice, a former prostitute. At night they return to adjoining prison cells. But hell isn’t Sing Sing anymore. Hell is the other people. Graziella and Antoine will be ready to take the darkest gamble in their lives to survive.