She hopes for big money in Zurich. So Viktoria leaves her hometown of Budapest to spend her nights under the pale lights of Zurich’s whore pit. There she waits for clients, to satisfy them in their cars on dark parking lots. She can only fight her disgust with thoughts of the fortune she will make and how to use it at home. Despite being caught in a environment of violence, greed and a world of fast sex, she discovers here also love and friendship – and herself.