After starring in a series of award-winning shorts, Boxhead & Roundhead leap into their first feature film. Elliot Cowan’s entertaining debut feature tells the story of the duo - innocents in a world of monsters, bad weather, angry natives and cold coffee. After their home is destroyed, Boxhead and Roundhead head to the sprawling, filthy metropolis of Tipp City where they battle red tape, rent, rats and the rat race to get it back. Roundhead enters the art world and Boxhead enters the workforce, where he finds employment with a nasty Dutch guy. These two universes collide with explosive results.