Ogrodowa Street in Łódź - just opposite a crowded shopping centre, a state-of-the-art museum and a posh hotel - is where some of the city's poorest live, completely forgotten by the world. A heart-warming and funny portrait of people excluded from the mainstream of social life; people who might be more capable of sacrifice and love than those who pushed them to the sidelines of society.