Charlotte and Micha are young and in love. They've recently bought a house near Lille in which they intend to live happily ever after. But, for the past few months, Charlotte has been cheating on Micha with Mélodie… Without suspecting a thing, but feeling a little abandoned nevertheless, Micha is in turn cheating on Charlotte... also with Mélodie! The situation is making Mélodie's head spin. She's the secret accomplice of her lovers. And she's also in love with both of them.