11-year-old Yula lives in one of the most desolate places on Earth: the Svalka, the biggest junkyard in Europe, 20 km outside the center of Moscow. Surrounded by barbed wire and guards, the area is closely monitored to keep intruders out. But in the junkyard lives a group of people in a small, lawless society. These people make up Yula’s closest family; here she lives her life, and from here her future springs.